Koronki do Świętych i Błogosławionych Mężczyzn (E)

Koronka do Świętego Efrema Syryjczyka




9 CZERWCA

Koronka do prywatnego odmawiania wedle uznania!

Odmawia się na Koronce do Ducha Świętego (5 części w każdej 1 duży paciorek i 7 małych paciorków).

W Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

Na początku:

O Duchu Święty, źródło światła i pokoju, którego kocham z całej duszy mojej – uwielbiam Cię.
Oświecaj mnie, wzmacniaj mnie, kieruj mną, pokrzepiaj mnie, pocieszaj mnie.
Obiecuję poddać się wszystkiemu, co mnie spotka z Twej woli, i przyjąć wszystko, co pragniesz, aby mnie spotkało.
Przyjdź, mój Pocieszycielu.
Przyjdź, moja radości.
Przyjdź, moja światłości.
Przyjdź, Dawco pokoju.
Duchu Święty, powierzam się Tobie. Amen.

Ojcze nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Wierzę w Boga…

Na dużych paciorkach: Wszechmogący Boże, ześlij w nasze serca Duch Świętego, pod którego natchnieniem święty Efrem, diakon, opiewał w hymnach Twoje misteria i całe życie poświęcił Twojej służbie. Amen.

Na 7 małych paciorkach: Święty Efremie, módl się za nami, abyśmy się stali godnymi obietnic Chrystusowych.

Na zakończenie: (3 razy) Chwała Ojcu…

Matko Kościoła, módl się za nami.


Koronki do Świętego Ekspedyta