Koronki do Świętej Teresy od Dzieciątka Jezus i Najświętszego Oblicza


Koronka do Świętej Teresy „Mały Kwiatek”


1 PAŹDZIERNIKA

W Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

Na pierwszym paciorku: Święta Tereso od Dzieciątka Jezus, Patronka misji, módl się za nami.

Na 24 paciorkach: Chwała Ojcu… cześć Trójcy Przenajświętszej w podzięce za to, że dał nam Świętą Teresę, która żyła na tym świecie tylko 24 lata.

Na koniec Koronki na medaliku ze Św. Teresą: Święta Tereso, wybierz dla mnie mały kwiatek z Niebiańskiego Ogrodu i przekaż mi wieść miłości. Poproś Pana Boga, aby obdarzył mnie łaskami i powiedz Mu, że będę kochać Go każdego dnia coraz bardziej. Amen.



Koronka do Świętej Teresy od Dzieciątka Jezus


Koronka do prywatnego odmawiania wedle uznania!

Odmawia się na Różańcu.

W Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

Na początku:

HYMN

Święta Tereso od Dzieciątka Jezus,
Bóg wybrał ciebie, abyś była Jego,
I już w dzieciństwie dziełem cię uczynił
Swojej miłości.

Ta Boża miłość wzrastała wraz z tobą,
Budząc w twym sercu bezmierne pragnienia.
Miłość ci dała wszystkie powołania
W sercu Kościoła.

Oddana Bogu, w klauzurze Karmelu
Wiernie służyłaś dziełu Odkupienia,
Poznając z Biblii i wzniosłych pism Jana
Mądrość miłości.

Prosta i ufna, pokorna i śmiała,
Żyłaś z Maryją skryta w mroku wiary,
Lecz zawsze miłość była twoim słońcem,
Co nie zachodzi.

A kiedy nadszedł kres twojego życia
I Oblubieniec wezwał cię na Gody,
Słowa miłości zaniosłaś Mu w darze:
„Kocham Cię, Boże”.

Ojcu, Synowi, Duchowi Świętemu,
Wiecznemu Bogu, który jest miłością,
Chwała niech będzie za świętą Teresę
Teraz i zawsze. Amen.

Ojcze nasz…
Zdrowaś Maryjo…
Wierzę w Boga…

Na dużych paciorkach: Za wstawiennictwem świętej Teresy od Dzieciątka Jezus, która należała do mądrych i roztropnych dziewic, udziel nam, Panie Jezu, niewinności życia i mądrości.

Na 10 małych paciorkach: Święta Tereso od Dzieciątka Jezus i Najświętszego Oblicza, módl się za nami, abyśmy, otrzymali łaskę doskonałej miłości i stali się godnymi wejścia do Królestwa Bożego.

Po każdej dziesiątce: Chwała Ojcu…

Na zakończenie:

Królowo Dziewic, módl się za nami.
Królowo Świata, módl się za nami.
Matko Kościoła, módl się za nami.

Módlmy się: Boże, Ty otwierasz bramy swojego królestwa pokornym i małym, spraw, abyśmy z ufnością wstępowali w ślady świętej Teresy od Dzieciątka Jezus i za jej wstawiennictwem osiągnęli Twoją wieczną chwałę. Przez naszego Pana Jezusa Chrystusa, Twojego Syna, który z Tobą żyje i króluje w jedności Ducha Świętego, Bóg, przez wszystkie wieki wieków. Amen.

Koronka dziecięctwa duchowego Świętej Tereski z Lisieux

Odmawia się na Różańcu.

W Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

Modlę się o głęboką pokorę.

Ojcze nasz..., Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojcu…

Potem 10 razy: Boże Miłosierny, w słabości mej często upadam. Zmiłuj się nade mną.

[jeśli odmawiamy wspólnie, to prowadzący mówi pierwsze zdanie, a pozostali dopowiadają drugie]

Na koniec takiej „dziesiątki”: Święta Tereso od Dzieciątka Jezus, uproś mi, błagam, najgłębszą pokorę umysłu i serca.

Modlę się o bezgraniczną ufność w Bogu.

Ojcze nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojcu…

10 razy: Boże, dobroci nieskończona, ufam Tobie bez granic. Nie będę zawiedziony na wieki.

Na koniec: Święta Tereso od Dzieciątka Jezus, uproś mi, błagam, dziecięcą ufność w Bogu.

Modlę się o wierną miłość ku Bogu.

Ojcze nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojcu…

10 razy: Całym sercem kocham Cię, mój Boże. I kochać pragnę na wieki.

Na koniec: Święta Tereso od Dzieciątka Jezus, uproś mi, błagam, gorącą miłość ku Bogu.

Modlę się o całkowite oddanie się Bogu.

Ojcze nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojcu…

10 razy: Wola Twoja Panie niech wypełnia się we mnie. Zawsze, wszędzie i we wszystkim.

Na koniec: Święta Tereso od Dzieciątka Jezus, uproś mi, błagam, oddanie się Bogu bez zastrzeżeń.

Modlę się o pokój serca.

Ojcze nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojcu…

10 razy: W trudach i cierpieniach życia doczesnego proszę Cię, Panie: Użycz mi pokoju.

Na koniec: Święta Tereso od Dzieciątka Jezus, uproś mi, błagam, głęboki pokój serca.

Modlitwa: Dzięki Ci, Boże mój, z całego serca, za łaski użyczone świętej Teresie, a w szczególności za dar dziecięctwa duchowego, którym napełniłeś jej serce. Spraw, o Panie, by Twoja miłosierna miłość wypełniała moje serce.

Święta Tereso od Dzieciątka Jezus, prowadź mnie, proszę, drogą dziecięctwa duchowego i czuwaj nade mną, bym nigdy z tej drogi nie schodził, aż znajdę się u stóp Jezusa i Maryi. Amen.

W Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.