Koronki do Dzieciątka Jezus


Koronka do Dzieciątka Jezus


Odmawia się na Różańcu.

Na krzyżyku: Wierzę w Boga….

Na 3 pierwszych paciorkach: Ojcze nasz…., Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojcu…

Na 10 małych paciorkach: Boskie Serce Jezuska, narodzone z Najświętszej Dziewicy, Maryi Panny, w stajence betlejemskiej, pobłogosław całą ludzkość, odnów ich serca, opromień rodziny Twoją Miłością, naucz nas kochać Boga.

Na dużych paciorkach i na zakończenie: Ojcze nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojcu…

 ***

Słowa polskiej mistyczki Zofii Nosko. Zofia Nosko (1920-1996) pracowała w zawodzie lekarza mając na względzie pokorną służbę każdemu człowiekowi. Wyróżniała się darem obfitości wewnętrznie odbieranych słów i wizji, które przyjęły postać Apelu Najświętszego Serca Pana Jezusa i Niepokalanego Serca Najświętszej Maryi Panny, jako apelu na ostatnie czasy przed światowym kataklizmem. W czasie odmawiana Koronki do Dzieciątka Jezus oczami ducha ujrzałam pięknego Pana Jezusa , lat około czterech, w długiej niebieskiej szacie, z długimi sięgającymi ramion lokami. Dziecię Jezus uklękło w powietrzu, złożyło rączki do modlitwy i razem ze mną odmawiało Koronkę. Na słowa: „ Naucz kochać Boga”, wskazywało paluszkiem do góry i wówczas widziałam, jak otwierało się Niebo, a liczni Święci modlili się klęcząc. Na słowa te wszyscy kłaniali się do samej ziemi w stronę ognistego Tronu, gdzie blask był wielki i piękny. Gdy skończyłam Koronkę, Dziecię Jezus tak powiedziało: „ O cokolwiek będziesz prosiła, dam ci, otrzymasz. Ta koroneczka jest Moją Miłością. Niebo całe ją odmawia. To sobie zapamiętaj, nie odkładaj jej na potem, nie odmawiaj z niechęcią. Odmawiaj w rannych godzinach z sercem pełnym miłości. Ja tak chcę. Amen”.

Obietnica Matki Boskiej: „Ktokolwiek będzie tą Koronkę odmawiał w jakiej bądź sprawie, będzie szybko pomyślnie wysłuchany. Dzieciątko Jezus działa bezzwłocznie. Ojciec Niebieski niczego nie odmawia Dzieciątku Bożemu”.

***

„Armia Najdroższej Krwi Jezusa Chrystusa” – Modlitwy i Nabożeństwa z Obietnicami. Wydanie VI poprawione i poszerzone. Autor: Rudolf Szaffer. Wrocław 2009 rok.

Koronka do Dzieciątka Jezus z Pragi




Na krzyżyku (jak jest, bo może być medalik z Praskim Dzieciątkiem Jezus) (to krzyż obrony przed atakami złego) czynimy znak krzyża, całujemy krzyżyk (medalik) i odmawiamy antyfonę:

Najświętsze Dzieciątko Jezus, uwielbiam Twój Krzyż i zgadzam się na wszystkie krzyże, którymi zechcesz mnie obdarzyć.

Trzy paciorki – duchowe zwrócenie się do Trójcy Przenajświętszej przez Osoby Świętej Rodziny – Jezusa, Maryi o Józefa.

1. Trójco Przenajświętsza ofiaruję Ci wszystkie duchowe przeżycia Serca Najświętszego Dzieciątka Jezus.
- A Słowo ciałem się stało i zamieszkało między nami.
- Ojcze nasz…

2. Trójco Przenajświętsza ofiaruję Ci wszystko, co zdziałałeś w duszy Najświętszej Dziewicy Maryi w momencie Wcielenia.
- A Słowo ciałem się stało i zamieszkało między nami.
- Ojcze nasz…

3. Trójco Przenajświętsza dziękuję Ci za łaski, jakimi obdarzyłaś chwalebną postać Świętego Józefa.
- A Słowo ciałem się stało i zamieszkało między nami.
- Ojcze nasz…

Dwanaście tajemnic dziecięctwa Dzieciątka Jezus

1. Zwiastowanie Wcielenia Pana Jezusa.
- A Słowo ciałem się stało i zamieszkało między nami.
- Zdrowaś Maryjo…
- Najświętsze Dzieciątko Jezus – błogosław nas.

2. Nawiedzenie Św. Elżbiety – czas pobytu Jezusa w łonie ziemskiej Matki.
- A Słowo ciałem się stało i zamieszkało między nami.
- Zdrowaś Maryjo…
- Najświętsze Dzieciątko Jezus – błogosław nas.

3. Narodzenie Dzieciątka Jezus.
- A Słowo ciałem się stało i zamieszkało między nami.
- Zdrowaś Maryjo…
- Najświętsze Dzieciątko Jezus – błogosław nas.

4. Pobyt w stajence – uwielbienie Dzieciątka przez Pasterzy.
- A Słowo ciałem się stało i zamieszkało między nami.
- Zdrowaś Maryjo…
- Najświętsze Dzieciątko Jezus – błogosław nas.

5. Obrzezanie Dzieciątka Jezus.
- A Słowo ciałem się stało i zamieszkało między nami.
- Zdrowaś Maryjo…
- Najświętsze Dzieciątko Jezus – błogosław nas.

6. Objawienie światu Dzieciątka Jezus jako Syna Bożego – uwielbienie przez Trzech Króli.
- A Słowo ciałem się stało i zamieszkało między nami.
- Zdrowaś Maryjo…
- Najświętsze Dzieciątko Jezus – błogosław nas.

7. Ofiarowanie Dzieciątka Jezus w świątyni.
- A Słowo ciałem się stało i zamieszkało między nami.
- Zdrowaś Maryjo…
- Najświętsze Dzieciątko Jezus – błogosław nas.

8. Ucieczka Świętej Rodziny do Egiptu.
- A Słowo ciałem się stało i zamieszkało między nami.
- Zdrowaś Maryjo…
- Najświętsze Dzieciątko Jezus – błogosław nas.

9. Pobyt Świętej Rodziny w Egipcie.
- A Słowo ciałem się stało i zamieszkało między nami.
- Zdrowaś Maryjo…
- Najświętsze Dzieciątko Jezus – błogosław nas.

10. Powrót Świętej Rodziny z Egiptu.
- A Słowo ciałem się stało i zamieszkało między nami.
- Zdrowaś Maryjo…
- Najświętsze Dzieciątko Jezus – błogosław nas.

11. Ukryte życie Jezusa w domu w Nazarecie.
- A Słowo ciałem się stało i zamieszkało między nami.
- Zdrowaś Maryjo…
- Najświętsze Dzieciątko Jezus – błogosław nas.

12. Spotkanie Jezusa w świątyni z nauczycielami.
- A Słowo ciałem się stało i zamieszkało między nami.
- Zdrowaś Maryjo…
- Najświętsze Dzieciątko Jezus – błogosław nas.

Na zakończenie: Chwała Ojcu…, Pod Twoją obronę…

***

„BŁAGANIA O DARY NIEBA” – CZĘŚĆ I – „Koronki do Boga w Trójcy Osób”. Wydawnictwo Instytutu Teologicznego Księży Misjonarzy. 2010 rok.






Koronka do Boskiego Dzieciątka Jezus


Odmawia się na Różańcu

W Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

Na początku: Ojcze nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Wierzę w Boga…

Na dużych paciorkach:
K.: Dzieciątko Jezus, narodzone z Maryi Dziewicy za sprawą Ducha Świętego, uwielbiamy Cię i wyznajemy z wiarą:
W.: Ty jesteś Bogiem i Zbawicielem naszym.

Na 10 małych paciorkach:
K.: Panie Jezu, który zstąpiłeś z Nieba i zamieszkałeś między nami,
W.: Rozpal nasze serca miłością swoją.

Na zakończenie (3 razy): Boskie Dzieciątko Jezus, błogosław nam!

Koronka na cześć Świętego Dzieciątka Jezus od Dobrego Zdrowia




Odmawia się na Różańcu

W Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

Na krzyżyku: Najsłodsze Dzieciątko Jezus, przez Twój cudowny obraz pragniesz wlać w nasze dusze Twoje święte dzieciństwo. Żałując za moje grzechy, klękam przed Tobą. Jest mi głęboko przykro, że Cię Boże Dziecię uraziłem i mam nadzieję nigdy nie grzeszyć. Urodziłeś się w ubogiej stajni z Miłości do nas. Daj mi, proszę szczerą skruchę w sercu za moje grzechy, abym mógł otrzymać rozgrzeszenie w trybunale pokuty przez Twoje nieskończone Boskie Miłosierdzie. Boże Dziecię Jezus, przez szczerą spowiedź, uczyń mnie godnym łaski, błagam u Twoich Stóp. Przede wszystkim przyznaje, że mogę osiągnąć wieczne zbawienie tylko z Twoją pomocą. Amen.

Na dużych paciorkach: Maryjo, Matko Świętego Dzieciątka Jezus od Dobrego Zdrowia, pokaż, że jesteś moją matką.

Na 10 małych paciorkach: O Dzieciątko Jezus Dobrego Zdrowia, kocham Cię. Przez Miłość do mnie, wysłuchaj moje ufne prośby.

Na zakończenie: Święte Dzieciątko Dobrego Zdrowia, oddaje swoje sprawy w Twoje rączki Wszechmocny, Panie i proszę o błogosławieństwa. Święte Dzieciątko Dobrego Zdrowia, umieszczam moje prośby w Twoje ręce Wszechmocny i proszę Twego błogosławieństwa. Mam pewność, że cokolwiek byś błogosławił przyniesie natychmiastowy rezultat. Amen.

Święte Dzieciątko Dobrego Zdrowia, nawet w okresie niemowlęcym nie przestaje działać cudów, a nawet umożliwiasz niemożliwe dla tych, którzy przychodzą do Ciebie i Twej pomocy pragną. Ja też już poczułem rzeczywiście Twą nieustanną pomoc dla osób cierpiących, jednak, skończone jest moje podziękowanie, wydaje się być ograniczone do Ciebie. O Mój Nieskończony Boże! Proszę przyjmij moje pokorne dziękczynienie. (Prośby, potrzeby, intencje…) Wszystko to przez Twoje zasługi, o Święte Dzieciątko od Dobrego Zdrowia! Amen.

Koronka do Serca świata




W Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

Na medaliku z Dzieciątkiem Jezus: Akt Żalu: Ach, żałuję za me złości, jedynie dla Twej miłości. Bądź miłościw mnie grzesznemu, do poprawy dążącemu!

Na 3 paciorkach: Matko Nieustającej Pomocy, wybaw nas!

Na 30 paciorkach: Mój mały Jezu, kocham Cię!

Módlmy się: Mój mały Jezu, jeśli taka jest Twoja Wola, udziel mi łaski…, ja tak bardzo błagam Cię. W zamian, zawsze będę kochać Ciebie, Boże Dziecię, i zrobię wszystko co w mojej mocy, aby Cię poznali i pokochali. Amen.



Koronka do Najświętszego Dzieciątka Jezus


Koronkę odmawia się na różańcu maryjnym.

Na 3 pierwszych paciorkach: Ojcze nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Wierzę w Boga…

Na dużych paciorkach: Najświętsze Dzieciątko Jezus, Odnowicielu Ducha Narodu Polskiego, bądź pokrzepieniem ludzkich serc.

Na 10 małych paciorkach: Najświętsze Dzieciątko Jezus, prowadź nas, umacniaj, wychowuj nas i króluj nam.

Na koniec: 3 razy: Chwała Ojcu…

***

Przez tę koronkę Moje dzieci, wyprosicie wielkie łaski dla was samych, dla waszych rodzin, dla całego waszego narodu i świata. Obiecuję, że każdy, kto będzie odmawiał tę koronkę, otrzyma łaskę odczuwania Mojej obecności w swoim sercu. To jest Moja obietnica, dana wam przeze Mnie, Dziecię Jezus.

Koronka do Dzieciątka Jezus za poczęte dzieci


Koronkę odmawia się na Różańcu.

W Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

Na krzyżyku: Wierzę w Boga…, Chwała Ojcu…

Na dużych paciorkach: Boskie Serce Jezusa, narodzone z Najświętszej Dziewicy Maryi w stajence betlejemskiej, pobłogosław całą ludzkość, odnów nasze serca, opromień Twoją miłością rodziny, daj im przyjmować z radością nowe życie i wychować młode pokolenie na Twoją chwałę. Ojcze nasz…

Na 10 małych paciorkach: Boskie Serce Jezusa, przez miłość Twojej Matki, Maryi, obdarz miłością matki w stanie błogosławionym i ich poczęte dzieci. Zdrowaś Maryjo…

Na zakończenie: Ojcze nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojcu…

***

MÓDLMY SIĘ… W intencji życia poczętego. Za zezwoleniem władzy kościelnej. Wydawnictwo JUT, Szczebrzeszyn 2012 rok.

Koronka ku czci Dzieciątka Jezus


W Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

Na medaliku z Dzieciątkiem Jezus:

Niech będzie uwielbienie i chwała, Trójcy Przenajświętszej, Ojcu, Synowi, i Duchowi Świętemu, na wieki wieków. Amen.

Boskie Dzieciątko Jezus, uwielbiam Twój Krzyż i zgadzam się na wszystkie krzyże, którymi zechcesz mnie obdarzyć.

Boże Ojcze, ofiaruję Tobie na chwałę Twego Świętego Imienia wszystkie duchowe przeżycia Najświętszego Serca Świętego Dzieciątka Jezus.

Ojcze nasz… (Dziękczynienie Trójcy Przenajświętszej za Drugą Osobę Boską, która przyszła na świat w ludzkim ciele).

Na pierwszym paciorku: Chwała Ojcu… (Na cześć Boskiej natury Chrystusa).

Na drugim paciorku: Chwała Ojcu… (Na cześć ludzkiej natury Chrystusa).

A Słowo stało się ciałem i zamieszkało wśród nas.

I. Zwiastowanie Maryi iż ma być Dziewiczą Matką Syna Bożego: Łk 1,26-38

Witaj Zbawicielu Świata! Przyjdź, Panie Jezu!

(3 razy) Zdrowaś Maryjo…

A Słowo stało się ciałem i zamieszkało wśród nas.

II. Nawiedzenie brzemiennej Św. Elżbiety przez brzemienną Dziewicę Maryję: Łk 1,39-45

Witaj Zbawicielu Świata! Przyjdź, Panie Jezu!

(3 razy) Zdrowaś Maryjo…

A Słowo stało się ciałem i zamieszkało wśród nas.

III. Narodzenie Dzieciątka Jezus w Betlejem: Mt 1,18-25

Witaj Zbawicielu Świata! Przyjdź, Panie Jezu!

(3 razy) Zdrowaś Maryjo…

A Słowo stało się ciałem i zamieszkało wśród nas.

IV. Pokłon Trzech Mędrców ze Wschodu: Mt 2,1-12

Witaj Zbawicielu Świata! Przyjdź, Panie Jezu!

(3 razy) Zdrowaś Maryjo…

A Słowo stało się ciałem i zamieszkało wśród nas.

V. Ofiarowanie Dzieciątka Jezus w świątyni: Łk 2,22-24

Witaj Zbawicielu Świata! Przyjdź, Panie Jezu!

(3 razy) Zdrowaś Maryjo…

A Słowo stało się ciałem i zamieszkało wśród nas.

VI. Ucieczka Najświętszej Rodziny do Egiptu: Mt 2,13-15

Witaj Zbawicielu Świata! Przyjdź, Panie Jezu!

(3 razy) Zdrowaś Maryjo…

A Słowo stało się ciałem i zamieszkało wśród nas.

VII. Dwunastoletni Jezusa w świątyni: Łk 2,41-50

Witaj Zbawicielu Świata! Przyjdź, Panie Jezu!

(3 razy) Zdrowaś Maryjo…

A Słowo stało się ciałem i zamieszkało wśród nas.

VIII. Ukryte dzieciństwo i dorastanie Jezusa w Nazarecie: Łk 2,51-52

Witaj Zbawicielu Świata! Przyjdź, Panie Jezu!

(3 razy) Zdrowaś Maryjo…

Na zakończenie: Święte Dzieciątko Jezus, błogosław i chroń nas.



Koronka do Świętego Dzieciątka Jezus


W Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

I. Zwiastowanie Maryi iż ma być Dziewiczą Matką Syna Bożego: Łk 1,26-38 Zdrowaś Maryjo…

II. Nawiedzenie Św. brzemiennej Elżbiety przez brzemienną Dziewicę Maryję: Łk 1,39-45 Zdrowaś Maryjo…

III. Narodzenie Świętego Dzieciątka Jezus w Betlejem: Mt 1,18-25 Zdrowaś Maryjo…

IV. Pokłon Trzech Króli ze Wschodu: Mt 2,1-12 Zdrowaś Maryjo…

V. Ofiarowanie Dzieciątka Jezus w świątyni: Łk 2,22-24 Zdrowaś Maryjo…

VI. Ucieczka Świętej Rodziny do Egiptu: Mt 2,13-15 Zdrowaś Maryjo…

VII. Znalezienie dwunastoletniego Jezusa w świątyni: Łk 2,41-50 Zdrowaś Maryjo…

VIII. Ukryte dzieciństwo i dorastanie Jezusa w Nazarecie: Łk 2,51-52 Zdrowaś Maryjo…



Koronka na cześć Dwunastu Lat Dzieciątka Jezus


W Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

Ojcze nasz…

(3 razy) A Słowo Ciałem się stało i zamieszkało miedzy nami.

Tajemnica I – Zwiastowanie NMP.

Zdrowaś Maryjo…

A Słowo Ciałem się stało i zamieszkało miedzy nami.

Tajemnica II – Nawiedzenie Św. Elżbiety.

Zdrowaś Maryjo…

A Słowo Ciałem się stało i zamieszkało miedzy nami.

Tajemnica III – Oczekiwanie narodzenia Dzieciątka Jezus.

Zdrowaś Maryjo…

A Słowo Ciałem się stało i zamieszkało miedzy nami.

Tajemnica IV  – Narodzenie Dzieciątka Jezus.

Zdrowaś Maryjo…

A Słowo Ciałem się stało i zamieszkało miedzy nami.

Tajemnica V  – Nadanie Najświętszego Imienia Jezus.

Zdrowaś Maryjo…

A Słowo Ciałem się stało i zamieszkało miedzy nami.

Tajemnica VI  – Pokłon Mędrców.

Zdrowaś Maryjo…

A Słowo Ciałem się stało i zamieszkało miedzy nami.

Tajemnica VII  – Ofiarowanie w świątyni.

Zdrowaś Maryjo…

A Słowo Ciałem się stało i zamieszkało miedzy nami.

Tajemnica VIII – Ucieczka Świętej Rodziny do Egiptu.

Zdrowaś Maryjo…

A Słowo Ciałem się stało i zamieszkało miedzy nami.

Tajemnica IX – Pobyt Świętej Rodziny w Egipcie.

Zdrowaś Maryjo…

A Słowo Ciałem się stało i zamieszkało miedzy nami.

Tajemnica X – Powrót Świętej Rodziny z Egiptu.

Zdrowaś Maryjo…

A Słowo Ciałem się stało i zamieszkało miedzy nami.

Tajemnica XI – Ukryte dzieciństwo Jezusa w domu w Nazarecie.

Zdrowaś Maryjo…

A Słowo Ciałem się stało i zamieszkało miedzy nami.

Tajemnica XII – Spotkanie dwunastoletniego Jezusa w świątyni z nauczycielami.

Zdrowaś Maryjo…

A Słowo Ciałem się stało i zamieszkało miedzy nami.

Na zakończenie: (3 razy) O Boskie Dziecię, błogosław nam, uświęcaj nas, jednocz nas z Sobą i w Twym Bożym dziecięctwie daj żyć i umierać. Amen.

Koronka Droga Betlejemska


W Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

Wierzę w Boga…

Tajemnica I – Wcielenie

Najsłodsze Dziecię Jezus, z nieba przez Ojca dla naszego zbawienia zesłane, z Ducha Świętego poczęte, w żywocie panieńskim przebywające, a jako Słowo Wcielone przyjmujące na się postać sługi, naucz nas pokory i zmiłuj się nad nami.

Ojcze nasz….

Dzieciątko Jezus, zmiłuj się nad nami.

Zdrowaś Maryjo…

Ty, coś rzucił nieba chwałę, by śmiertelne życie wieść, jak Dzieciątko biedne, małe, Tobie chwała, Tobie cześć. Słońce, któreś wzeszło  w nocy, by ciemności skruszyć mocy, by podźwignąć ludzki ród, przez  miłości Twojej cud.

Chwała Ojcu…

Tajemnica II – Nawiedzenie

Najsłodsze Dziecię Jezus, przez Twą najczystszą Matkę nawiedzające Elżbietę, Duchem Świętym napełniające poprzednika Twego Jana Chrzciciela i uświęcającego w żywocie matki, daj nam łaskę dobrego wpływu na bliźnich i zmiłuj się nad nami.

Ojcze nasz…

Dzieciątko Jezus, zmiłuj się nad nami.

Zdrowaś Maryjo…

O Maryjo, w łonie Twoim, chciał się wcielić Boży Syn, by pojednać z Ojcem Swoim, by nas z naszych obmyć win. Łaski zdroje Twa przyczyna, niech wyjedna nam u Syna: wszak zbawienie naszych dusz, w Twoim ręku, Gwiazdo mórz!

Chwała Ojcu…

Tajemnica III – Oczekiwanie Narodzenia

Najsłodsze Dziecię Jezus, przez dziewięć miesięcy w żywocie Matki żyjące, z gorącym upragnieniem przez Maryję i świętego Józefa oczekiwane i Bogu Ojcu dla zbawienia świata ofiarowane, daj nam gorące pragnienie doskonałości i zmiłuj się nad nami.

Ojcze nasz…

Dzieciątko Jezus, zmiłuj się nad nami.

Zdrowaś Maryjo…

Jak z Jerycha ślepy wołam, przywróć oczom światła blask, niech zrozumieć, pojąć zdołam, tę największą z Twoich łask. Niech tęsknotą nieustanną, za niebieską wzdycham manną, nie wart, Jezu z Tobą być, kto Twym chlebem nie chce żyć.

Chwała Ojcu…

Tajemnica IV – Narodzenie

Najsłodsze Dziecię Jezus, w Betlejem z Maryi Panny zrodzone, w pieluszki owinięte, od Aniołów zwiastowane, a przez pasterzy przywitane, daj nam zamiłowanie ubóstwa i zmiłuj się nad nami.

Ojcze nasz…

Dzieciątko Jezus, zmiłuj się nad nami.

Zdrowaś Maryjo…

W biednym żłóbku, w cieniach strzechy, nazareński spoczął kwiat, aby ludzkie zgładzić grzechy, by odkupić grzeszny świat. Jaką złożym Ci ofiarę, naszą miłość, naszą wiarę, z pastuszkami przed Twój żłób, do Twych Świętych niesiem stóp.

Chwała Ojcu…

Tajemnica V – Nadanie Bożej Dziecinie Imienia Jezus

Najsłodsze Dziecię Jezus, w ósmym dniu chwalebnym Imieniem Jezusa nazwane, już wtedy zranione, a tak równocześnie Imieniem i Krwią naznaczone na Zbawiciela, udziel nam ducha pokuty i zmiłuj się nad nami.

Ojcze nasz…

Dzieciątko Jezus, zmiłuj się nad nami.

Zdrowaś Maryjo…

Nie chcesz czekać aż na mękę, aby cierpieć Jezu mój, dzieckiem przez kapłana rękę, już Krwi dla mnie lejesz zdrój. Pilno Ci, przez Swe cierpienie, dać mi szczęście i zbawienie, więc i ja chcę Tobie żyć, i na wieki Twoim być.

Chwała Ojcu…

Tajemnica VI – Pokłon Trzech Króli

Najsłodsze Dziecię Jezus, Trzem Mędrcom przez gwiazdę wskazane, na rękach Matki uczczone i tajemniczymi darami: złotem, kadzidłem i mirrą obdarzone, daj nam wierność łasce powołania i obowiązków i zmiłuj się nad nami.

Ojcze nasz…

Dzieciątko Jezus, zmiłuj się nad nami.

Zdrowaś Maryjo…

Ty, coś Mędrców przez gwiazd blaski, w palestyński przywiódł kraj, ucz nas iść za głosem łaski, boś i dla nas przyrzekł raj. Ucz nas wiarą iść do Siebie, w Twoim wielkim, pięknym niebie, dokąd nas zawiedziesz Sam, daj się kiedyś posiąść nam.

Chwała Ojcu…

Tajemnica VII – Ofiarowanie

Najsłodsze Dziecię Jezus, w świątyni przez Matkę Dziewicę ofiarowane, w objęcia Symeona złożone, a przez Annę prorokinię objawione ludowi izraelskiemu, udziel nam ducha ofiary i zmiłuj się nad nami.

Ojcze nasz…

Dzieciątko Jezus, zmiłuj się nad nami.

Zdrowaś Maryjo…

Maryja Dziecię zanosi, do kościoła w święty próg, tam Symeon woła, głosi, że to Mesjasz, że to Bóg. Matka słucha, lecz łza płynie, kiedy starzec Jej dziecinie, oświecony światłem z wyż, przepowiada mękę, krzyż.

Chwała Ojcu…

Tajemnica VIII – Ucieczka do Egiptu

Najsłodsze Dziecię Jezus, od bezbożnego Heroda na śmierć poszukiwane, przez św. Józefa wraz z Matką do Egiptu uniesione, przed okrutną rzezią ochronione, a śmiercią Niewiniątek wsławione, obudź w nas ducha posłuszeństwa i zmiłuj się nad nami.

Ojcze nasz…

Dzieciątko Jezus, zmiłuj się nad nami.

Zdrowaś Maryjo…

Poprzez pola, poprzez chaty, płyną strugi krwi i łez, to Heroda dzikie katy, niemowlątek czynią rzeź. Więc uchodzi, Pan nad pany, w kraj daleki i nieznany, nie zaszkodzi temu wróg, kogo strzeże Ojciec Bóg.

Chwała Ojcu…

Tajemnica IX – Pobyt w Egipcie

Najsłodsze Dziecię Jezus, w Egipcie, z Maryją Najświętszą Matką i z Józefem świętym aż do śmierci Heroda przebywające, daj nam poddanie się wyrokom Boskiej Opatrzności i zmiłuj się nad nami.

Ojcze nasz…

Dzieciątko Jezus, zmiłuj się nad nami.

Zdrowaś Maryjo…

W ręce Boskiej Opatrzności, dziś się cały zdaję ja, moje smutki  i radości, wszystko, co mnie spotkać ma. Twoim zostać chcę o Panie, to jedyne me zadanie, Ty mną kieruj, przy mnie stój, bo Tys moim, a jam Twój.

Chwała Ojcu…

Tajemnica X – Powrót z Egiptu

Najsłodsze Dziecię Jezus, z Egiptu z Rodzicami do ziemi Izraelskiej powracające, i po wielu trudach, poniesionych w podróży, do Nazaretu przybywające, daj nam cierpliwość i męstwo w trudach i pokusach i zmiłuj się nad nami.

Ojcze nasz…

Dzieciątko Jezus, zmiłuj się nad nami.

Zdrowaś Maryjo…

Wszelkiej łaski i miłości, w Tobie, Boże, tryska zdrój, poza Tobą namiętności, wciąż okrutny toczą bój. W Tobie kochać chcę jedynie, i przyjaciół  i rodzinę, za tych, co mi czynią źle, Twoim wzorem, modlę się.

Chwała Ojcu…

Tajemnica XI – Życie w Nazaretańskim Domku

Najsłodsze Dziecię Jezus, w świętym domku Nazareńskim Rodzicom Swoim poddane, w świętości i ubóstwie żyjące, zajęte pracą, pomnażające się w mądrości, latach i łasce, daj nam zamiłowanie pracy i zmiłuj się nad nami.

Ojcze nasz…

Dzieciątko Jezus, zmiłuj się nad nami.

Zdrowaś Maryjo…

Domku, w którym Święty świętych, dla nas wcielił się i żył, jakich cudów niepojętych, tyś o domku świadkiem był. Taki biedny, tak ubogi, a nad wszystkie skarby drogi, odkąd wśród twych mieszkał ścian, królów Król i panów Pan.

Chwała Ojcu…

Tajemnica XII – Znalezienie w Świątyni

Najsłodsze Dziecię Jezu, w dwunastym roku do Jeruzalem zaprowadzone, od Rodziców z boleścią szukane i po trzech dniach wśród doktorów radośnie znalezione, daj nam łaskę oderwania serca od stworzeń i całkowitego oddania się Bogu i zmiłuj się nad nami.

Ojcze nasz…

Dzieciątko Jezus, zmiłuj się nad nami.

Zdrowaś Maryjo…

Odtąd Panie, jam Twój cały, tego pragnę z wszystkich sił, abym  w sprawach Twojej chwały, zawsze, zawsze pierwszym był. Tobie składam rozum, wolę, moje prace, moje bóle, by wśród różnych życia dróg, cel jedyny mój był – Bóg.

Chwała Ojcu…

A Słowo stało się Ciałem i zamieszkało między nami.

Módlmy się: Wszechmogący, wieczny Boże, Panie nieba i ziemi, który się objawiasz maluczkim, daj nam, prosimy, abyśmy z należną czcią, rozważali najświętsze tajemnice Twego Syna, Dzieciątka Jezus, godnie je naśladowali i szczęśliwie dojść mogli do obiecanego nam królestwa niebieskiego. Przez tegoż Chrystusa Pana naszego. Amen.

Koronka z rozważaniami o Tajemnicy Poczęcia i Narodzenia Pana Jezusa


W Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

1. Anioł Pański zwiastuje Maryi – Dziewicy poślubionej mężowi, imieniem Józef – że pocznie Syna Bożego.

„Bądź pozdrowiona, pełna łaski, Pan z Tobą. Nie bój się, Maryjo, znalazłaś bowiem łaskę u Boga. Oto poczniesz i porodzisz Syna, któremu nadasz imię Jezus. Będzie On wielki i będzie nazwany Synem Najwyższego, a Pan Bóg da Mu tron Jego praojca, Dawida. Będzie panował nad domem Jakuba na wieki, a Jego panowaniu nie będzie końca. Duch Święty zstąpi na Ciebie i moc Najwyższego osłoni Cię. Dlatego też Święte, które się narodzi, będzie nazwane Synem Bożym. A oto krewna Twoja, Elżbieta, poczęła w swej starości syna i jest już w szóstym miesiącu ta, która uchodzi za niepłodną. Dla Boga bowiem nie ma nic niemożliwego”. (Łk 1, 28. 30-33. 35-37)

Chwała Ojcu i Synowi, i Duchowi Świętemu, jak była na początku, teraz i zawsze, i na wieki wieków. Amen.

2. Maryja wyraża zgodę na to, by stać się Matką Syna Bożego.

„Oto ja służebnica Pańska, niech mi się stanie według twego słowa!” .(Łk 1, 38)

Chwała Ojcu i Synowi, i Duchowi Świętemu, jak była na początku, teraz i zawsze, i na wieki wieków. Amen.

3. Maryja spieszy się do swej krewnej, Elżbiety, która też nosi w swym lonie dziecię – Jana Chrzciciela. Elżbieta wita Maryję z radością:

„Błogosławiona jesteś między niewiastami i błogosławiony jest owoc Twego łona. A skądże mi to, że Matka mojego Pana przychodzi do mnie? Oto, skoro głos Twego pozdrowienia zabrzmiał w moich uszach, poruszyło się z radości dzieciątko w moim łonie. Błogosławiona jesteś, któraś uwierzyła, że spełnią się słowa powiedziane Ci od Pana”. (Łk 1, 42-45)

Chwała Ojcu i Synowi, i Duchowi Świętemu, jak była na początku, teraz i zawsze, i na wieki wieków. Amen.

4. Maryja wyśpiewuje swą pieśń uwielbienia Boga – Magnificat:

„Wielbi dusza moja Pana, i raduje się duch mój w Bogu, moim Zbawcy. Bo wejrzał na uniżenie służebnicy swojej. Oto bowiem błogosławić mnie będą odtąd wszystkie pokolenia, gdyż wielkie rzeczy uczynił mi Wszechmocny. Święte jest Jego imię – a swoje miłosierdzie na pokolenia i pokolenia zachowuje dla tych, co się Go boją”. (Łk 1, 46-50)

Chwała Ojcu i Synowi, i Duchowi Świętemu, jak była na początku, teraz i zawsze, i na wieki wieków. Amen.

5. Pan Jezus przychodzi na świat w stajence – w miasteczku Betlejem (co znaczy: Dom chleba). Boże Narodzenie. Anioł oznajmia o tym paterzom owiec.

„Nie bójcie się! Oto zwiastuję wam radość wielką, która będzie udziałem całego narodu: dziś w mieście Dawida narodził się wam Zbawiciel, którym jest Mesjasz, Pan”. (Łk 2, 10-11)

Chwała Ojcu i Synowi, i Duchowi Świętemu, jak była na początku, teraz i zawsze, i na wieki wieków. Amen.

Koronka do Najświętszego Dzieciątka


Koronka do prywatnego odmawiania wedle uznania!

Koronkę odmawia się na Różańcu.

Na wstępie: Ojcze nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Wierzę w Boga…, Chwała Ojcu…

Na dużych paciorkach: Najświętsze Dziecię Jezus siej Bożą Miłość w serce moje i w serca grzesznego ludu.

Na 10 małych paciorkach: Najświętsze Dziecię Jezus obudź w nas prawdziwą Bożą Miłość.

Na zakończenie (3 razy): Najświętsze Dziecię Jezus wyślij mnie na żniwo w Twej apokaliptycznej winnicy.

Koronka do Krwawych Łez Najświętszego Dzieciątka Jezus




Koronka do prywatnego odmawiania wedle uznania!

Koronkę odmawia się na Różańcu.

W Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

Ojcze nasz…
Zdrowaś Maryjo…
Wierzę w Boga…

Na dużych paciorkach: O Najświętsze Dziecię Jezus, racz przyjąć moją modlitwę dla zasług Twojej Męki, Twojego cierpienia i Krwawych Łez, które wylewasz dla naszego zbawienia. Ocal moją duszę i dusze wszystkich tych, których Tobie polecam. Twoje Krwawe Łzy są ratunkiem i ocaleniem dla dusz ginących. Ratuj nas i cały grzeszny świat i bądź naszym zbawieniem. Amen.

Na 10 małych paciorkach: Przenajświętsze Dzieciątko Jezus, płaczące Krwawymi Łzami, miej miłosierdzie dla mnie grzesznika i wszystkich grzeszników świata!

Po każdym dzieciątku: Chwała Ojcu…

***

OPIS CUDU KRWAWYCH ŁEZ: We włoskim mieście Cava de Tirreni / Salerno/, od 24.10.2011 r. Figurka Dzieciątka Jezus została wystawiona do publicznej czci, gdyż od października 2010 płacze Krwawymi Łzami. Figurkę przywiózł z pielgrzymki do Ziemi Świętej jeden franciszkanin. Zmęczony podróżą, nie rozpakowując bagaży poszedł spać. Rano budzi go delikatny głos: „Otwórz Mnie – duszę się”. W pierwszej chwili pomyślał o zmarłej matce, potem otworzył pudełko i zobaczył, że figurka płacze Krwawymi Łzami. Pokazał to swojemu biskupowi, który akurat tego dnia przebywał w klasztorze i Figurkę zabrano do badania. Wyniki wskazują na Krew Ludzką i to taką samą jak na Całunie Turyńskim. Po roku badań, które zakończyły się pozytywnym rezultatem oddano Ją wiernym do czci.