Koronki do Świętych i Błogosławionych Kobiet (G)

Koronka do Świętej Gemmy Galgani




11 KWIETNIA

W Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

Na medaliku ze Św. Gemmą odmawiamy: O Najświętsza Gemmo, zwierciadło niewinności i pokory, którą możemy pokornie prosić o wstawiennictwo do Niebios, uproś dla nas łaskę czystości myśli, słów i działań. Amen.

Na następnych dwóch paciorkach: Moja duszo, wychwalaj Jezusa. Nie zapomnij o łaskach, którymi cię obdarzył. Uwielbiaj Boga,  jak i On cię uwielbia. Unieś się do Niego, jak On uniżył się do ciebie, pokaż mu siebie, jak i On ci się ukazał, bądź czysta sercem. Kochaj Jezusa, który wyzwolił cię z grzechu. Uwielbiaj Boga, obdarz Go chwałą.

Na centralnych odmów modlitwę do Św. Gemmy: Najdroższa Święta Gemmo, siostro i przyjaciółko Chrystusa. Znasz wartość cierpienia i błogosławieństwo uzdrowienia. Proszę Cię, módl się, by nasz Ojciec uzdrowił mnie i moją rodzinę od naszych fizycznych, emocjonalnych i duchowych cierpień, przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

Na następnym paciorku z 5: „Jezu, pozwól mi przyjść do Ciebie, i pragnienie Twego życia oddawania krwi.”

Następnie (5 razy) Zdrowaś Maryjo…

Na następnych paciorkach: Gdybym widział otwarte bramy piekieł i stanął na krawędzi otchłani, nie zlęknę się i nie stracę wiary w miłosierdzie, ponieważ ufam Tobie, mój Boże.

Następnie (1 raz) Ojcze nasz…

Kontynuuj aż do końca wedle wzoru.

Na końcu koronki odmów jeszcze raz modlitwę do Św. Gemmy: Najdroższa Święta Gemmo, siostro i przyjaciółko Chrystusa. Znasz wartość cierpienia i błogosławieństwo uzdrowienia. Proszę Cię, módl się, by nasz Ojciec uzdrowił mnie i moją rodzinę od naszych fizycznych, emocjonalnych i duchowych cierpień, przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

***

Ta koronka do Świętej Gemmy Galgani, zawiera medalik z jej podobizną i zrobiona jest z 25 koralików przedstawiających jej życie na ziemi. 20 kryształowych koralików poświęcone jest jej pamięci (1 kwietnia) a 5 w kolorze morskim poświęcone jest jej urodzinom – 12 marca. Centralne, w kolorze różu poświęcone są prośbom, w intencji których się modlisz.




Koronki do Świętej Gertrudy Wielkiej