Różne Koronki do Miłosierdzia Bożego

Koronka w intencji całego świata


Koronka do prywatnego odmawiania wedle uznania!

Koronkę odmawia się na Różańcu Misyjnym pięciokolorowym: zielony – Afryka, czerwony Ameryki, biały – Europa, niebieski – Oceania i żółty – Azja.

Na krzyżyku: Wierzę w Boga…

Ojcze nasz…
(3 razy) Zdrowaś Maryjo…
Chwała Ojcu…

Na dużych paciorkach: Przez Niepokalane Serce Matki Twojej, dla cierpiącego Serca Twego, miej miłosierdzie dla nas i dla całego świata.

Na 10 małych paciorkach: Przez cierpiące Serce Twoje, miej miłosierdzie dla nas i dla… (tutaj wymieniać część świata czyli kontynent, zaznaczony swoim kolorem).

Na koniec koronki (3 razy): Przez Niepokalane Serce Matki Twojej, dla cierpiącego Serca Twego, miej miłosierdzie dla nas i dla całego świata.

Panie zmiłuj się nad nami i nad całym światem.

Koronka Pokutna


Koronkę można odmawiać przed przystąpieniem do Sakramentem Pokuty i Pojednania np. w Pierwsze Piątki Miesiąca. Koronka do prywatnego odmawiania wedle uznania!

Odmawia się na Różańcu.

W Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

Boże, wejrzyj ku wspomożeniu memu.
Panie, pośpiesz ku ratunkowi memu.

Chwała Ojcu i Synowi, i Duchowi Świętemu.
Jak była na początku, teraz i zawsze, i na wieki wieków. Amen.

Ojcze nasz…
Zdrowaś Maryjo…
Wierzę w Boga…

Na dużym paciorku: Psalm 51 – Błaganie pokutnika

Zmiłuj się nade mną Boże, w miłosierdziu swoim;
w ogromie swej miłości a zgładź moją nieprawość.
Obmyj mnie zupełnie z mojej winy i oczyść mnie z grzechu mojego.
Uznaję bowiem nieprawość moją, a grzech mój jest zawsze przede mną.
Przeciwko Tobie samemu zgrzeszyłem i uczyniłem, co złe jest w Twoich oczach.
Dlatego okazujesz się sprawiedliwy w Twoich wyrokach i prawy w swoim sądzie.
Oto urodziłem się obciążony winą i jako grzesznika poczęła mnie matka.
Ale Ty masz upodobanie w szczerości serca i w moim wnętrzu uczysz mnie mądrości.
Oczyść mnie hizopem, a stanę się czysty; obmyj mnie, a nad śnieg wybieleję.
Spraw, bym odczuł radość i wesele, rozradują się kości, które skruszyłeś.
Odwróć swój wzrok od moich grzechów i zmaż wszystkie moje przewinienia.
Stwórz, Boże, we mnie serce czyste i odnów we mnie moc ducha.
Nie odrzucaj mnie od swego oblicza i nie odbieraj mi Świętego Ducha Twego.
Przywróć mi radość z Twojego zbawienia i odnów we mnie ducha ofiarnego.
Będę błądzących nauczał dróg Twoich i wrócą do Ciebie grzesznicy.
Uwolnij mnie od krwi, Boże, Boże mojego zbawienia,
język mój będzie sławić Twoją sprawiedliwość.
Panie, otwórz wargi moje, a usta moje będą głosić Twoją chwałę.
Ofiarą bowiem Ty się nie radujesz, a całopalenia, choćbym dał, nie przyjmiesz.
Moją ofiarą dla Boga jest duch skruszony,
pokornym i skruszonym sercem Ty, o Boże, nie wzgardzisz.
Okaż Syjonowi łaskę w swej miłości, odbuduj mury Jeruzalem.
Wówczas przyjmiesz przepisane ofiary, całopalenia i obiatę.
Wtedy składać będą żertwy ofiarne na Twoim ołtarzu.

Na 10 małych paciorkach: Przenajświętsze Serce Jezusa, zmiłuj się nade mną grzesznikiem!

Po każdej dziesiątce: Chwała Ojcu…

Na zakończenie: Akt osobistego poświęcenia się Najświętszemu Sercu Jezusowemu wg. Św. Małgorzaty Marii Alacoque.

Ja….. oddaję i poświęcam siebie Najświętszemu Sercu Pana Jezusa Chrystusa; moją osobę i moje życie, moje uczynki, trudy i cierpienia, aby odtąd jedynie czcić, miłować i wielbić to Serce. Mocno postanawiam należeć całkowicie do Niego i czynić wszystko z miłości ku Niemu, wyrzekając się z całego serca wszystkiego, co by Mu się mogło nie podobać. Ciebie, o Najświętsze Serce, obieram jako jedyny przedmiot mojej miłości, jako obrońcę mego życia, jako rękojmię mego zbawienia, jako lekarstwo na moją słabość, jako naprawienie wszystkich błędów mojego życia i jako pewne schronienie w godzinę mej śmierci. O Serce Jezusa pełne dobroci, bądź moim usprawiedliwieniem wobec Boga Ojca i odwróć ode mnie Jego sprawiedliwe zagniewanie. O Serce pełne miłości, w Tobie pokładam całą moją ufność, ponieważ obawiam się wszystkiego ze strony mojej skłonności do czynienia zła, natomiast spodziewam się wszystkiego od Twojej dobroci. Wyniszcz we mnie wszystko to, co może się Tobie nie podobać, albo sprzeciwiać. Niech Twoja czysta miłość tak głęboko przeniknie moje serce, abym nigdy nie zapomniał(a) o Tobie, ani był odrzucony(a) od Ciebie, o to błagam Cię przez Twoją dobroć. Niech imię moje będzie zapisane w Tobie, ponieważ pragnę, aby największym moim szczęściem i radością było żyć i umierać jako Twój wierny sługa. Amen.

Koronka Niebiańska


UWAGA: Poniższa modlitwa nie posiada Imprimatur (zgody) Kościoła. Należy brać to pod uwagę podczas jej stosowania i upubliczniania. Koronkę odmawia się na różańcu maryjnym.

Niebo (Św. S. Faustyna Kowalska)

Dziś w duchu byłam w niebie i oglądałam te niepojęte piękności i szczęście, jakie nas czeka po śmierci. Widziałam, jak wszystkie stworzenia oddają cześć i chwałę nieustannie Bogu; widziałam, jak wielkie jest szczęście w Bogu, które się rozlewa na wszystkie stworzenia, uszczęśliwiając je, i wraca do Źródła wszelka chwała i cześć z uszczęśliwienia, i wchodzą w głębie Boże, kontemplują życie wewnętrzne Boga – Ojca, Syna i Ducha Świętego, którego nigdy ani pojmą, ani zgłębią. To Źródło szczęścia jest niezmienne w istocie swojej, lecz zawsze nowe, tryskające uszczęśliwieniem wszelkiego stworzenia. Rozumiem teraz św. Pawła, który powiedział: Ani oko nie widziało, ani ucho nie słyszało, ani weszło w serce człowieka, co Bóg nagotował tym, którzy Go miłują. – I dał mi Bóg poznać jedną jedyną rzecz, która ma w oczach Jego nieskończoną wartość, a tą jest miłość Boża, miłość, miłość i jeszcze raz miłość – i z jednym aktem czystej miłości Bożej nie może iść nic w porównanie. O, jakimi niepojętymi względami Bóg darzy duszę, która Go szczerze miłuje. O, szczęśliwa dusza, która się cieszy już tu na ziemi Jego szczególnymi względami, a nimi są dusze małe i pokorne (Dz. 777, 778).

Na początku:

Chwała Ojcu i Synowi, i Duchowi Świętemu. Jak była na początku teraz i zawsze, i na wieki wieków. Amen.

Ojcze nasz…

Ojcze Przedwieczny uwielbiam i wysławiam szczególnie dobroć, litość i  miłosierdzie Twoje. Jezu Chryste uwielbiam i wysławiam szczególnie dobroć, litość i miłosierdzie Twoje. Duchu Święty uwielbiam i wysławiam szczególnie dobroć, litość i miłosierdzie Twoje.

Ojcze przedwieczny uwielbiam Cię, wysławiam Cię, dziękuję Ci, przepraszam Cię kocham Cię. Jezu Chryste uwielbiam Cię, wysławiam Cię, dziękuję Ci, przepraszam Cię kocham Cię. Duchu Święty uwielbiam Cię, wysławiam Cię, dziękuję Ci, przepraszam Cię, kocham Cię.

Na dużych paciorkach: Jezu Chryste, kocham Ciebie.

Na 10 małych paciorkach: Jezu, uwielbiam i wysławiam szczególnie dobroć litość i miłosierdzie Twoje.

Na zakończenie: Ojcze przedwieczny odwołuje się skruszona/y do nieskończonej dobroci, litości i miłosierdzia Twego i ufam im. Jezu Chryste odwołuje się skruszona/y do nieskończonej dobroci, litości i miłosierdzia Twego i ufam im. Duchu Święty odwołuje się skruszona/y do nieskończonej dobroci, litości i miłosierdzia Twego i ufam im. Ojcze ufam Tobie, Jezu ufam Tobie, Duchu Święty ufam Tobie!!!

„Dziś sprowadź mi dusze, które szczególnie czczą i wysławiają miłosierdzie moje, i zanurz je w miłosierdziu moim. Te dusze najwięcej bolały nad moją męką i najgłębiej wniknęły w ducha mojego. One są żywym odbiciem mojego litościwego serca. Dusze te jaśnieć będą szczególną jasnością w życiu przyszłym, żadna nie dostanie się do ognia piekielnego, każdej szczególnie bronić będę w jej śmierci godzinie”.

(Dz.1224)

Koronka ufności


Odmawia się na Różańcu

Dla tych, którzy mają problem z zaufaniem Panu Bogu polecam Koronkę ufności.

Na krzyżyku: Wierzę w Boga…

Na 3 małych paciorkach: Ojcze nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojcu…

Na dużych paciorkach: Miłosierdzie Boże ponad wszystkie dzieła Jego. Przeto Miłosierdzie Pańskie na wieki wychwalać będziemy.

Na 10 małych paciorkach: Jezu ufam Tobie!

(3 razy) Święty Boże, Święty Mocny, Święty Nieśmiertelny, zmiłuj się nad nami i nad całym światem.