Koronka za dusze zmarłych do Miłosiernej Miłości Bożej

Odmawia się na Różańcu

Wierzę w Boga…, Ojcze nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojcu…

Zamiast Ojcze nasz: Boże Miłości i Miłosierdzia, ofiaruję Ci Mękę, Śmierć i Zmartwychwstanie Syna Twojego, a Pana naszego Jezusa Chrystusa, łącząc z nią modlitwę i ofiarę życia mojego.

Zamiast Zdrowaś Maryjo: Miłosierna Miłości Boga mojego przyjmij zmarłych do Królestwa Swego.

Zamiast Chwała Ojcu: Przez Serce Maryi Pośredniczki Łask, błagamy o miłosierdzie Twoje.

Na zakończenie:

Psalm 130 Z głębokości wołam do Ciebie, Panie, Panie, wysłuchaj głosu mego! Nachyl swe ucho na głos mojego błagania. Jeśli zachowasz pamięć o grzechach, Panie, Panie, któż się ostoi? Ale Ty udzielasz przebaczenia, aby Ci ze czcią służono. Pokładam nadzieję w Panu, dusza moja pokłada nadzieję  Jego słowie, dusza moja oczekuje Pana. Bardziej, niż strażnicy poranka, niech Izrael wygląda Pana. U Pana jest bowiem łaska, u Niego obfite odkupienie. On odkupi Izraela ze wszystkich jego grzechów.

Wieczny odpoczynek  racz im dać, Panie, a światłość wiekuista niechaj im świeci na wieki wieków. Przez Miłosierdzie Boże niech odpoczywają w Pokoju wiecznym. Amen.

***

„Modlitwa, Ofiara i Pokuta – jedyną drogą do prawdziwego życia w Bogu” ZBIÓR MODLITW Wspólnoty Najświętszego Sakramentu i Niepokalanej. Wydanie drugie poprawione i uzupełnione. Do użytku wewnątrzkościelnego. Wrocław 2010 rok.